.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اراده‌ای برای احیای کارخانه نساجی قائمشهر وجود ندارد
شمال نيوز: آیت‌الله معلمی ضمن گله‌مندی از فقدان یک اراده جدی مدیریتی و نظارتی بر این بخش سرگردانی 900 کارگر را بدون حقوق 25 ماهه نقص و عیب بزرگی دانست و افزود: این کارخانه چرا به تعاونی‌های داخلی واگذار نشد.
اراده‌ای برای احیای کارخانه نساجی قائمشهر وجود ندارد

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ‌گفت: اراده‌ای برای احیای کارخانه نساجی قائمشهر وجود ندارد.

آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در همایش هم اندیشی مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه‌های شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر با بیان موفقیت‌های بخش تعاون در اقتصاد کشور اظهار داشت: بخش تعاون با وجود برخورداری از پشتوانه محکم قانون اساسی و آموزه‌های دینی و اعتقادی نیز حمایت دولت‌های گذشته و دولت نهم و دهم در ارائه تسهیلات و امکانات به تعاون‌گران همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی علت اصلی وجود نقایص در بخش تعاون را جا نیفتادن فرهنگ تعاون، روح همکاری خالصانه با یکدیگر در جامعه عنوان کرد.

معلمی با انتقاد از عدم پذیرش کارهای جمعی از سوی مردم کشور خاطرنشان کرد: نمونه بارز این ضعف در ورزش‌های جمعی کشور و استان مازندران مشهود است ما در ورزش‌های انفرادی موفق و در بخش گروهی دچار مشکل هستیم.

این عضو خبرگان رهبری افزود: جامعه باید به مرحله‌ای برسد که هر شخص منافع خود را با منافع دیگری توامان ببیند و با رواج فرهنگ تعاون و پشتوانه عظیم قرآن و قانون اساسی در نیکی‌ها در تولید، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات عمومی به یاری دیگران بپردازد.

وی تاکید کرد: ریشه‌های فرهنگ تعاون باید عمیق شود، اعضای تعاون و مدیریت آن منافع خود را با دیگران یکسان ببینند و با دلسوزی به همکاری بپردازند تا رسالت ترویج فرهنگ تعاون به درستی انجام شود.

به گزارش فارس،معلمی با اشاره به کارخانه‌های نساجی قائمشهر که از سال 88 به یک سرمایه‌گذار ترک واگذار شده با وجود دادن تعهدات رنگارنگ به هیچ وعده‌ای عمل نکرده است ضمن گله‌مندی از فقدان یک اراده جدی مدیریتی و نظارتی بر این بخش سرگردانی 900 کارگر را بدون حقوق 25 ماهه نقص و عیب بزرگی دانست و افزود: این کارخانه چرا به تعاونی‌های داخلی واگذار نشد.

وی با بیان مظلوم واقع شدن تعاونی‌ها ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تعاونی قدرتمند با مدیریت انسان‌های سالم فرهنگ تعاون و همکاری را احیا و با نشاط سازیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 شهريور 1391
حاج آقامعلمی که تمام قدازاین دولت حمایت می کردند ودرزمان انتخابات این شهر وآن شهر برای تبلیغات می رفتند حالا چی شدکه فرمان عوض کردند؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.